!!! Wymagana odpowiedź weryfikacyjna!
Anetka 2016-05-28 20:56:15 | PL

Gdyby ktoś poszukiwał Ninji

https://www.facebook.com/przemek.alphadivers?fref=ts

Anka Mała 2016-05-28 19:34:15 | PL

Dzięki Yogi za tę stronę. Przywołała ona wiele najlepszych wspomnień. Jacy byliśmy piękni, młodzi i zbuntowani:wink: Ileż razy wałkowałam Wasze płyty:wink: Pozdrawiam z Mazur:grin:

yogi 2016-05-23 16:12:49 | PL

Jeśli wysłałeś do mnie maila to pewnie masz też i odpowiedź. Gdybyś patrzył uważnie to grałem teraz koncerty z THCulture (rzadko w takich momentach mam czas na odpisywanie) więc maila dostałeś dzisiaj rano - choć w mailu miałeś na imię Bartek

Marcin 2016-05-23 15:56:33 | PL

Uwaga!

Wiele osób pisze prywatne wiadomości z pytaniami skierowanymi do zespołu. Prowadzę ten fanpage też jako fan. Zespół nie istnieje już prawie 20 lat - nie wiem co dzieje się z członkami zespołu, najprawdopodobniej nie ma ich w PL. Próbowałem się z nimi kontaktować, na razie bezskutecznie. Prośba jeśli ktoś wie co się dzieje ze Smarami proszę o wiadomość priv, lub jeśli ktoś ze Smarów jest "na czasie" i właśnie to teraz czyta - też proszę o kontakt, oddam ten fanpage w ręce właścicieli.

Link do fanpage: https://www.facebook.com/smar-sw-159311350798353/

Pomóżcie ratować amfiteatr w Jarocinie!

Kocham Was chłopaki!

yogi 2016-03-15 18:38:09 | PL

dasz radę:grin: a jak nie to powstanie coś nowego:wink:

Piter 2016-03-15 17:54:00 | PL

Dzięki wielkie, właśnie próbowaliśmy na słuch ale ciężko wszystko usłyszeć :razz:

yogi 2016-03-15 00:14:10 | PL

tu coś jest chwyty smar sw

możesz też użyć swojego ucha albo wyszukiwarki:grin:

Piter 2016-03-14 17:35:35 | PL

Siemano mam pytanie i zarazem prośbę, czy możesz podesłać chwyty do następujących utworów: siła, logika władzy, nie ma celu, nienawidzę siebie i sny. Z góry dzięki :wink:

Jabol 2016-03-05 17:09:08 | PL

Generalnie nie czytam opini innych a tym bardziej ludzi z kapel ktore nic dla mnie nie znaczą , a twierdzenie Nazimka ze nic sie tam nie dzieje jest dla mnie śmieszne , jak pytanie Wujka o fejsa i Twittera , może niech zaczną czytać teksty skoro nie słuchają . :look:

yogi 2016-03-05 10:48:43 | PL

@andrzej 1977 - ponoć w Otwocku mało kto chodzi na koncerty:wink: tak nam powiedziano gdy chcieliśmy tam grać jesienią tamtego roku. Coś kombinujemy ale nie jest łatwo bo perkusita THCulture nie mieszka w Polsce i jest tutaj kilka dni w roku. Teraz w maju może uda się 3 koncerty zagrać.

@Mrokcafe - pozdro:grin:

@gknuth - planuje, ale co z tych planów wyjdzie? - zobaczymy, na razie Samobójstwo choć jest też pomysł, żeby wydać te dwie płyty razem w jednym dwupłytowym wydawnictwie.

@jabol - też lubię ten utwór i tekst - mam coś na tą okazję - można przeczytać co o tym utworze sądzili inni muzycy:wink: smar sw - na rzeź

jabol 2016-03-04 22:47:41 | PL

Na rzeź - ależ ten utwór ma moc, ten kawałek mnie po prostu rozpierdala ogólnie Samobójstwo mistrzostwo czekam na remastering . THCulture - 999, motłoch, prostytutki, koronacja, itp jest ok, trochę więcej noise jak dla mnie, a było by zajebiście. Pozdrawiam

gknuth, Sosnowiec-Wrocław 2016-03-04 13:41:11 | PL

a czy planujecie ponowne wydanie płyty Świadomość ? jakiś czas temu pojawiła się na aukcji ale cena końcowa zaporowa.

pozdrawiam

Mrokcafe:) 2016-02-29 21:05:12 | PL

Kapitalnie, ze nie dajesz umrzeć pamięci o kapeli. Od Was zaczynałem, byłem na pierwszych koncertach na zalesiu, pamietam ten z kolaborantami jako szczególny czad. Pozdrawiam

chirurg, przemyśl 2016-02-25 20:14:49 | PL

czekam na remastering, chłopaki.

andrzej 1977 2016-02-18 20:09:10 | PL

i ja czekam z niecierpliwością na powtórne wydanie samobójstwa i mam nadzieje na koncert thc w mińsku maz. lub otwocku.

Misza 2016-02-14 17:22:01 | PL

W takim razie czekam z niecierpliwością i trzymam kciuki o jak najszybszy rozwój wypadków :grin:

yogi 2016-02-14 17:01:02 | PL

Materiał Samobójstwa jest zgrany i czeka na remastering. Remastering zrobi (kiedy znajdzie czas - mam nadzieję, że to będzie w 2016 roku) ten sam realizator, który robił płytę SMAR SW - Świadomość i mastering ostatniej płyty THCulture - Old Sub Culture.

O pierwszej płycie THCulture pomyślimy jak skończymy z obecną :wink:

dzięki i pozdrawiam

Misza 2016-02-14 16:37:36 | PL

Witam , kiedy można się spodziewać samobójstwa w wersji fizycznej?a może by tak odświeżyć pierwszą płytę thculture i ponownie ją wydać? pozdrawiam i życzę wytrwałości w dalszym tworzeniu. :lol:

yogi 2016-02-02 22:07:53 | PL

nie, tam mnie nie mozna spotkac

Piter 2016-02-02 18:26:57 | PL

Będzie można gdzieś Ciebie spotkać na woodstocku ?

yogi 2016-01-31 15:52:18 | PL

jeśli nie możesz odtworzyć audio i video to dlatego, że używasz Opery, która nie odtwarza plików .mp3 i .mp4. Dorzuciłem do audio format .ogg a w wolnej chwili dorzucę .ogv do video a tymczasem zmień przeglądarkę:grin: polecam firefox

fizyk 2016-01-31 15:08:35 | PL

hej yogi powiem tak strona zajebista tylko mam male pyt powiec mi dlaczego nie idzie odtworzyc muzyki audio i filmikow na video czym to jest spowodowane pozdrawiam

yogi 2016-01-27 00:31:57 | PL

dzięki królu (A) za zdjęcia - dorzuciłem do galerii:grin:

Marko - jak tylko zdobędę magnetofon postaram się zgrać te koncerty, które mam i wrzucić na stronę

pozdrawiam:grin:

marko 2016-01-05 13:02:25 | PL

Mieliście kawałek genialny muzycznie zagrany w jarocku 94 na małej scenie "Uwierz w swoją siłę". Chyba nie ma go na żadnej z płyt. szkoda. jeden z lepszych kawałków smar sw obok genialnego "źle":wink:

Gwardzistów ;) 2016-01-05 00:33:13 | PL

Znalazłem parę zdjęć smarów, kiedy szperałem coś o biało-czerwonych, corpsach i innych twierdzach, pershingach, myszach i.t.p. Niestety na facebooku, ale bez potrzeby logowania: https://www.facebook.com/PunkTwierdzaGdanskPozorants1914/photos/pb.446126898792747.-2207520000.1451949809./446890915383012/?type=3&permPage=1

fizyk 2015-12-25 15:17:41 | PL

byl kiedys jarocinski osrodek kultory ale tam sie tez mocno pozmienialo jedynie ten spichlerz a tak pozatym to niema gdzie

yogi 2015-12-24 13:46:23 | PL

czytasz co piszę?

fizyk 2015-12-24 13:17:41 | PL

Wiem wiem ze graliscie w Poznaniu a jesli chodzi o Jarocin to jest miejsce slyszales o Spichlerzu Polskiego Rocka teraz tam sie odbywaja wszystkie koncerty

yogi 2015-12-23 19:23:42 | PL

Graliśmy przecież z THCulture w Poznaniu Pod Minogą 30.10.2015 - zobacz :look:

Kontaktowaliśmy się ze Spichlerzem w Jarocinie ale kontakt się urwał:sad:

jest jakieś inne miejsce do grania?

fizyk 2015-12-23 19:16:04 | PL

Witam yogi mam pyt jest szansa zebyscie z thculture zagrali koncerty w wielkopolsce chodzi mi w jarocinie poz

yogi 2015-12-10 23:36:45 | PL

napewno bedzie reedycja samobójstwa - materiał jest zgrany i czeka na remastering - co z resztą ciężko powiedzieć

old punk 2015-12-10 18:41:39 | PL

UKRAINA wydala plyte BUNKIER był wzowiony jaka jest szansa na reedycie plyt SMARU SW mysle ze wielu starych punow na to czeka :sneer:

Anderson 2015-12-09 02:45:56 | GB

Pozdrawiam załogę Smarów. Miło wspominam imprezki w Rzeszowie :look: Dużo dobrego

yogi 2015-12-04 11:34:10 | PL

Nowy adres strony SMAR SW to www.smarsw.com :grin:

yogi 2015-11-18 23:16:27 | PL

czesc. na razie przerwa do wiosny. pozdrawiam

Nika 2015-11-17 20:10:05 | PL

Hej! będziecie jeszcze grali z THCulture na Śląsku w najbliższym czasie czy na razie brak planów po Tarnowie? ostatni koncert w Chorzowie mnie niestety ominął:sad:

Pozdrawiam!

yogi 2015-09-25 14:58:30 | PL

nie

fizyk 2015-09-22 16:18:04 | PL

witam mam pyt jest jakas szansa na reaktywowanie smar sw

yogi 2015-06-04 15:26:33 | PL

dzięki Slavik, zdjęcie zacne ale młodzi byliśmy:grin: Korab w sweterku PIL to były czasy:wink: Pozdro dla chłopaków ze Stanu Oskarżenia

SLAVIK 2015-06-02 21:16:09 | PL

YOGURTH WEJDŻ NA FB NA STRONE ZESPOŁU STAN OSKARŻENIA,JEST TAM ZDJECIE TWOJE + SIKOR + STAN OSKARŻENIA.TO JEST W JAKIMŚ STUDIU NAGRANIOWYM, HE. NIEWIDZIALEM TEGO ZDJĘCIA W GALERII. POZDRAWIAM!

yogi 2015-05-27 10:43:22 | PL

Dzięki Slavik za info:grin: pozdrawiam

SLAVIK 2015-05-23 17:12:59 | PL

NA YOUTUBE W FILMIE - Jarocin zadyma 1993, A DOKŁADNIE POD KONIEC TEGO FILMIKU WYPOWIADA SIE NINJA, ZE SMAR SW, MOZE, INFO SIE PRZYDA STRONIE.

yogi 2014-12-28 08:11:34 | PL

mam prawa tylko do ostatniej płyty i planuje jej wznowienie:grin: moze uda sie jeszcze tez Świadomość. Sikor próbuje z Walczmy o swoje prawa - ja na razie jestem zajęty robieniem nowej płyty THCulture - Old Sub Culture:grin: pozdro

Chamokomuna 2014-12-07 23:10:23 | PL

Witam Smar SW to kapela mojej młodości (jest tych kapel troche) Moze by tak wznowic na CD wydawnictwa Smar SW??? Wiem że ostatnia płyta Smarów Samobojstwo jest na cd ale pozostałe niestety nie szkoda fajnie było by mieć zremasteringowane kultowe nagrania... Gorąco Pozdrawiam.

poli 2014-08-22 21:08:23 | PL

poli i zolte sznurowki pozdrawiaja

Grisza 2014-08-22 18:47:00 | PL

Witam. Jesteście jednym z moich ulubionych zespołów z lat młodości. Nie zapomne wam jak w pewien sposób kształtowaliście i mój charakter. Pozdrawiam was chłopaki serdecznie.

yogi 2013-11-29 14:25:05 | PL

Myślałem o tym, że ani smar sw ani thculture nie może mieć nic wspólnego z portalami, które powstały po to by inwigilować i kontrolować i handlować użytkownikami. I o tym, że nie mam nic do opowiadania ludziom, którzy dobrowolnie się temu oddają. Strony thculture i smar sw powstały przed fb i będą po fb. Ktokolwiek chciał/chce się skontaktować może to zrobić i robi albo pisze coś tutaj. Robię nową płytę thculture, to ciekawsze niż pisanie ze skatalogowanymi. pozdrawiam:grin:

wujek 2013-11-26 21:03:56 | PL

Jogi, myslales o założeniu smarowo-thculturowego fanpage na jakims portalu ? mowie tu o masówkach takich jak facebook czy twitter. Na pewno wielu wielu ludzi chcialoby tam jakos skontaktowac sie z Toba, moglbys poopowiadac dzieciakom takim jak ja troche o Waszych wyprawach i przede wszystkim - dotrzeć z muzyka do grona młodszych odbiorców - bo to, czego teraz dzieciarnia słucha, to woła o pomste do boga honoru i ojczyzny:wink: myslales juz o tym kiedys?

Maciek (Białystok) 2013-11-08 17:02:05 | PL

Dzieki serdeczne za ta strone - Smar SW byl wspanialym towarzyszem mego buntu i odkrywania nowych drog. Niezmiernie sie ciesze ze wciaz tworzysz, mam nadzieje ze to sie nie zmieni... jeszcze raz dzieki z calego serca!

kostrzewamusic 2013-06-15 14:49:16 | PL

druga część koncertu Smar SW w Jarocinie 94 http://www.youtube.com/watch?v=9w04EnV1VPs

strona nie używa cookies, nie szpieguje, nie śledzi
do obsługi strony sprawdzamy:
kraj: US · miasto: Ashburn · ip: 3.230.143.213
urządzenie: computer · przeglądarka: CCBot 2 · platforma:
licznik: 1 · online: 666
created and powered by:
www.RobiYogi.com - profesjonalne responsywne strony internetowe
00:00
00:00
zamknij